به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم، احمدرضا عابدزاده، دروازهبان سابق قرمزها یک استوری جدید در صفحهاش منتشر کرد.
عابدزاده با قرار دادن تصویری از لوگوی پرسپولیس قهرمانی این تیم را تبریک گفت.
258 258
درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم، احمدرضا عابدزاده، دروازهبان سابق قرمزها یک استوری جدید در صفحهاش منتشر کرد.
عابدزاده با قرار دادن تصویری از لوگوی پرسپولیس قهرمانی این تیم را تبریک گفت.
258 258
منبع: khabaronline-1767646